MONITOR/A DE LLEURE - Girona - Setembre 2017

Característiques:

• Codi: B31/17
  • Modalitat: Intensiu.
  • Nombre d’hores lectives:
    • 100h. formació presencial + 25h. formació no presencial.
    • 160h. etapa de pràctiques + 25h. memòria de pràctiques.
  • Edat: A partir de 18 anys complerts. Tenir el Grau en Educació Secundària.
  • Preu: 250€ (inclou tutoria personalitzada, material didàctic,assegurança, llibre “Per educar en l’esplai” i la sortida a la casa de colònies).
  • Inscripcions: Fins el 20 d'agost de 2017 o fins exhaurir places
  • Dates:
    • Dijous 31 d'agost, Tarda de 15.30 a 19.30
    • Divendres 1, dissabte 2, diumenge 3, dilluns 4 i dimarts 5 de setembre, Tot el dia de 09.30 a 14.00 i de 15.00 a 19.15
    • Dimecres 6 i dijous 7 de setembre, estada en una Casa de Colònies
    • Divendres 8, dissabte 9, diumenge 10 de setembre, Tot el dia de 09.30 a 14.00 i de 15.00 a 19.15
    • Dissabte 16 i diumenge 17 de setembre, Tot el dia de 09.30 a 14.00 i de 15.00 a 19.15
    • Lloc: Locals de l'Escola de l'Esplai.

Dades personals
    Els fitxers han de ser de menys de 2 MB.
    Tipus de fitxers permesos: gif jpg jpeg png pdf doc docx odt.
    Els fitxers han de ser de menys de 2 MB.
    Tipus de fitxers permesos: gif jpg jpeg png pdf doc docx odt.
    Dades acadèmiques i/o professionals
    Còpia del document que acrediti que el nivell d'estudis es correspon amb el marcat en l'anterior punt.
    Els fitxers han de ser de menys de 2 MB.
    Tipus de fitxers permesos: gif jpg jpeg png tif pict txt pdf doc docx odt zip.
    Educació en el lleure
    • Que les dades de caràcter personal que es faciliten voluntàriament, s’incloguin a la base de dades de la Fundació, a fi i efecte de poder adreçar informació de les activitats que poden ser del vostres interès. Existeix la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació de les dades que se subministren, enviant un correu electrònic a escolaesplai@fundacioesplaigirona.cat o bé a l’adreça Fundació Esplai Girona, C/ Antic Roca, 38 - 3r , 17003 - Girona. • La política de baixes i anul•lació de cursos que aplica l’Escola de l’Esplai de Girona. • Que som coneixedors del procés formatiu del curs al qual t’has inscrit, en totes les seves parts. • El dret d’imatge per publicar qualsevol fotografia a mitjans de comunicació, propagandes o pàgines web vinculades a la Fundació Esplai Girona.
    Per acabar de tramitar la matrícula
    Pots seleccionar més d'una opció