MONITOR/A DE LLEURE - Figueres- Setembre 2017

Característiques:

• Codi: B32/17
  • Modalitat: Intensiu.
  • Nombre d’hores lectives:
    • 100h. formació presencial + 25h. formació no presencial.
    • 160h. etapa de pràctiques + 25h. memòria de pràctiques.
  • Edat: A partir de 18 anys complerts. Tenir el Grau en Educació Secundària.
  • Preu: 250€ (inclou tutoria personalitzada, material didàctic,assegurança, llibre “Per educar en l’esplai” i la sortida a la casa de colònies).
  • Inscripcions: del 3 al 28 de juliol de 10h a 13h a les instal·lacions del Ksameu. Del 3 de juliol al 14 d'agost a cursos@fundacioesplaigirona.cat
  • Dates:
    • Del 28 d'agost al 10 de setembre de 9.30h a 14h i de 15h a 19.15h
  • Lloc: Centre Socioeducatiu Ksameu (Plaça Pompeu Fabra, 5 de Figueres).
  • Més informació: 972.24.93.25 //  972.67.01.30

Dades personals
Els fitxers han de ser de menys de 2 MB.
Tipus de fitxers permesos: gif jpg jpeg png pdf doc docx odt.
Els fitxers han de ser de menys de 2 MB.
Tipus de fitxers permesos: gif jpg jpeg png pdf doc docx odt.
Dades acadèmiques i/o professionals
Còpia del document que acrediti que el nivell d'estudis es correspon amb el marcat en l'anterior punt.
Els fitxers han de ser de menys de 2 MB.
Tipus de fitxers permesos: gif jpg jpeg png tif pict txt pdf doc docx odt zip.
Educació en el lleure
• Que les dades de caràcter personal que es faciliten voluntàriament, s’incloguin a la base de dades de la Fundació, a fi i efecte de poder adreçar informació de les activitats que poden ser del vostres interès. Existeix la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació de les dades que se subministren, enviant un correu electrònic a escolaesplai@fundacioesplaigirona.cat o bé a l’adreça Fundació Esplai Girona, C/ Antic Roca, 38 - 3r , 17003 - Girona. • La política de baixes i anul•lació de cursos que aplica l’Escola de l’Esplai de Girona. • Que som coneixedors del procés formatiu del curs al qual t’has inscrit, en totes les seves parts. • El dret d’imatge per publicar qualsevol fotografia a mitjans de comunicació, propagandes o pàgines web vinculades a la Fundació Esplai Girona.
Per acabar de tramitar la matrícula
Pots seleccionar més d'una opció