Privat: Centre d’Esplai El Timbal

Contacte: esplaieltimbal@hotmail.es

L’Esplai el Timbal és un centre d’Esplai situat a Germans Sàbat. Som un grup de monitors encoratjats, amb l’objectiu principal de divertir i educar a nens i joves. Sempre tenim moltes ganes de pasar-nos ho bé, de manera que treballem per oferir un ampli ventall d’activitats pels infants i joves. Les nostres activitats estan fonamentades en una sèrie de valors constructius i educatius que per a nosaltres són uns pilars fonamentals per al creixament de la societat d’avui en dia. Durant tot el l’any recollides solidàries de joguines, roba, material escolar i educatiu.

Estem agermanats amb l’esplai de “la Casita” i “los Campamentos Los Patos” de Santo Domingo.

Ens agrada treballar per l’educació en el lleure i realitzem diverses activitats durant l’any. Durant les vacances escolars de setmana santa i d’estiu realitzem colònies i acampades, mentre que durant el curs escolar preparem activiats d’un dia per dinamitzar el lleure del sector. Participem al PIN de Nadal del Centre Cívic Ter, al Carnastoltes de l’Esquerra del Ter i al Engalanament de carrers per les Fires de Sant Narcís.